Monday, February 8, 2010

Bengang.Insomnia.Serong


Ok! Start posting for today!


malam tadi bengang giler ngn MEMBER SEBILIK aku sbb dye bawak PENGKID dye tido kat umah aku. (means tido dalam bilik aku!!)
aku trpaksa la merelakan dri untuk lepak kt hall+balconi untuk jangka waktu yg lama
(aku x slesa even dorg kate "tido la ngan kitorg skali dlm bilik")
aku jadik x slesa sbb bile aku tdow, dorg kat bawah tuh MAIN!!!
(mmg aku ske sgt nk dgr korg men time aku pura2 tido)

SUMPAH TAK SELESA WEYH!!!!!

Around 1 month aku x tido malam.
x taw pe sbb (maybe kelas byk petang so tido la lmbt)
tp aku try jgk tido awal, cannot go klu teros mcm neyh.
pikir gak aku nk amek pil tido....... (xde care len ke weyh..?? Jalan terakhir tuh!)

NEED YOUR HELP FRIENDS!!!

Sepatutnye aku de klas arini, but but but KEMALASAN TERLAMPAU WEYH!!!
aku amek keputusan untuk SERONG dengan housemate dan juga classmate akuh!
so layparking tyme bermula.... (layparks fucking damn shiok weyh)

JOM LAYPARK RAMAI2!!!

~..AFTER NEYH..~
-Balik rumah terus
-Wat assgment

(Typography, English and Coporate Design)
-Try tido awal!!

Alrights, I shall go now, see you real soon jyeah!


No comments:

Post a Comment